I love shoes!

Hej bloggen! Var en snabbis på stan idag med Mathilda innan dansträningen och tittade på lite grejer som vi ska ha till avslutningskoreografin i commercial. Såklart gick vi även förbi skoaffären i punkt där jag tidigare spanat in två par skor som jag inte kunde låta bli att köpa med mig hem. Som tur var så har ju Skopunkten alltid sitt erbjudande att man får ena paret för halva priset, så 500 kr för två par skor var inte fy skam, hihi.

Dessutom har jag nyligen blivit medlem i Nilson club, där man får poäng och erbjudanden från alla västerås skoaffärer (Nilson, Din Sko, Skopunkten mm). Just nu får man även som ny medlem 10% rabatt på första köpet, så det kan jag verkligen rekommendera!




Boots från Skopunkten; 399 kr




Stövlar från Skopunkten; 299 kr

Kommentarer
Postat av: emma

älskar dem, skulle kunna döda för det första paret, iloveit. ;) ska kanske inköpa mig ett par, elr två ;)

2009-11-24 @ 18:07:38
URL: http://streetvenus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0