New jacket!

Hej bloggen! Har ju glömt bort att visa min nya kavaj från Gina Tricot som jag köpte här om dagen. Har nämligen vart på jakte efter en kavaj i herr modell, men har dessvärre drunknat i de flesta då jag varken är så speciellt stor eller lång. Av en händelse så räkade jag precis gå förbi denna som dessutom var lite speciell med sina armar i skinnimitation och passade såklart på att prova den och den satt perfekt! Lägger upp en bild lite senare så får ni se hur den ser ut på ifall någon annan skulle vara intresserad av en liknande. Kram kram



Passade även på att köpa ett svart långt linne när jag ändå var i farten
129 kr på Gina Tricot



Kavaj med skinnimitation på armarna
499 kr på Gina Tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0