Onsdag

Hej bloggen! Har ni haft en bra dag? Det har i alla fall jag, även fast skoldagen har varit lång och man suttit på den ena föreläsningen efter den andra fram till kl 17. Passade då på att träffa Mathilda efter skolan för att käka lite och sola solarium. Åhh va underbart det är med lite värme nu när det är så kallt ute. Fick en riktig energikick och förhoppningsvis vart jag även lite mindre vinterblek oxå, hihi. Tänkte att jag skulle ta lite bilder från dagen men tyvärr så vart det röda ögon på alla som vi tog, så det gick inge vidare. Får göra ett nytt försök imorron, hihi.



En bild vart det i alla fall
30 min solning för 40 kr är inte helt fel, hihi


Kommentarer
Postat av: emelie



www.picnik.com

På den sidan kan man fixa sina bilder gratis och Ta bort röda ögon!

Ett bra och roligt tips! :)

2009-11-11 @ 22:37:45
Postat av: Elin

Sv: okej tack för tipset :) kram

2009-11-12 @ 11:28:19
URL: http://redghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0