Look for today

Hej på er! Här kommer två bilder på dagens outfit. Matchade min gråa tunika med leggings och mina snygga Dior glasögon. Och ja, för er som undrar så är glasögonen "äkta" och jag är typ blind i vanliga fall. Eller ja, nästan i alla fall, haha. Brukar annars ha mina linser, men nu tänkte jag att det var dags att ha mina glasögon oxå för en gång skull. Hoppas ni gillar dem!





Grå tunika från BikBok
Svarta leggings från Gina Tricot
Svarta skor från Skopunkten
Svart halsduk från Gina Tricot
Vitt bälte från H&M
Glasögon från Synsam (Dior)


Kommentarer
Postat av: Annsofie

tack :)

fin outfits :)

2009-09-30 @ 21:14:01
URL: http://aselifee.blogg.se/
Postat av: Lisa

snyggt! :)

2009-10-02 @ 11:30:40
Postat av: jossan

fint med glasögon :)

2009-10-02 @ 11:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0