God morgon!

God morgon bloggen! Just nu sitter jag i skolan och väntar på att vi ska ha morgonsamling kl. 08.45. I dag har vi mycket på schemat. Först har vi egen tid från kl. 9 och sen kl. 10 bär det av till idrotten som vi ska ha på BK rapid. Vi ska alltså få slåss lite idag. Hihi. Efter det ska vi tillbaka till skolan och ha Svenska föreläsning i retorik och därefter kommunikationspass i Franska och Tyska. Efter det slutar jag. Äntligen!

Vad ska man hitta på efter skolan idag då? Jag har hjälp med Ville idag, så jag behöver inte åka ut till stallet och rida. Förhoppningsvis ska jag träffa Jonas en sväng innan jag åker hem och tar hand om kaninerna. Om jag har tur hinner jag med en liten shoppingtur oxå nu när studiebidraget har kommit. Yaaay!

Det verkar bli fint väder idag i alla fall. Hoppas ni får en fin dag! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0