Idrott på schemat

Hej på er! Nu har jag precis kommit tillbaka till skolan från idrotten. Vi var tidigare iväg till BK rapid och körde lite boxning med en av klubbens egna tränare. Riktigt roligt! Vi började först med lite uppvärmning och fick sen lära oss lite olika positioner och slag. Efter det fick vi prova på att slå och blocka varandra, två och två. Jag fick köra med Matilda, som var en aning orolig för att jag skulle ta i lite väl mycket, men jag skötte mig bra. Eller? I slutet fick vi köra lite konditionsträning, med slag på säckar, armhävningar, upphopp mm. Man vart riktigt trött i slutet när vi var klara... Men nu ska jag ha föreläsning i retorik i svenskan.
Hoppas ni har det bra! Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0