Modell för en dag...

Hej på er! Idag hittade jag en ny blogg genom blogg.se sidan med en tjej som tar fantastiska bilder. När jag kollade runt lite på hennes sida såg jag att hon just nu har en tävling där hon lottar ut en gratis plåtning till vinnaren. Så varför inte värt att testa och vara med? Gör det du oxå! Lycka till!

http://www.aurorastudios.blogg.se/



Citat från hennes blogg:
Har efter lite påtryckningar från diverse håll bestämt mig för att lotta ut en plåtning! Nu har du möjligheten att vara fashionmodell för en dag, oavsett förkunskaper. Vi kör en dags plåtning där vinnaren får bli sminkad och posa som en riktig diva framför kameran. Plåtningen kommer att ske i Sthlm så se till att ni har en tripp hit bokade om du inte bor här.

Tävlingsinstruktioner:
Skriv ett inlägg i er blogg om att ni är med och tävlar och droppa sedan en kommentar här så är du med! :D Vinnaren kommer under pompa och ståt att dras den 1a maj och presenteras här. Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Aurora Studios

Hej!

Vad kul att du vill vara med och tävla!:D Lycka till^^



Hoppas du får en fin dag=)

2009-04-22 @ 08:11:36
URL: http://aurorastudios.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hoppas det går bra för dig! Lycka till! :)

2009-04-23 @ 12:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0