Ny bikini!

Hej igen! Här kommer en bild på min nya bikini som jag införskaffade idag tillsammans med Matilda. Har spanat på den redan i förra veckan, så jag tyckte att det var på tiden att den följde med mig hem! Haha... Vad tycker ni? Var den fin? Lägger upp en bild imorron så får ni se hur den ser ut på, eftersom det är så dåligt ljus i mitt rum nu såhär på kvällen. Köpte även lite snygga guld armband som man kan ha till. Lyxigt eller vad? Puss på er!



Rosa bikini med volang, H&M 98 kr / del (totalt 196 kr)
Guld armband i 8 pack, H&M 59 kr


Kommentarer
Postat av: Linnea

Åhh vad fin! :) riktigt söt!

2009-04-16 @ 15:12:01
Postat av: Elin

Tack så mycket :)

2009-04-16 @ 15:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0