Onsdag

Hej bloggen! Har ni haft en bra dag? Det har i alla fall jag. Dagen började med att jag var i skolan och pluggade lite franska och hade föreläsning i naturkunskap om den globala uppvärmningen och klimatförändringarna. Hade sedan utvecklingssamtal med mina päron och efter det franska prov. Klockan 15 hade vi audition till våran show som vi ska göra i estetisk verksamhet. Fick göra lite olika scener med olika sorters karaktärer samt improvisera lite från det som stod i manuset. Riktigt kul faktiskt! Hoppas jag får en bra roll så jag slipper skämmas. Hahaha!

Efter skolan gick jag och Matilda på stan och kollade runt lite inne på Gina bland annat. Slutade med att Matilda köpte en assnygg topp och jag en bikini som jag spanat på redan förra veckan. (Kommer en bild i nästa inlägg). Efter shoppingrundan gick Matilda och lyxade i solariet och jag gick och tränade på gymmet. Nice!

Hoppas att ni har haft en toppendag! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: matilda

du borde följt med och solat ;) skapligt skönt :D

2009-04-15 @ 22:32:36
Postat av: Elin

Ja det kan jag tänka mig :) följer med nästa gång ;) i promise!

2009-04-16 @ 14:31:57
URL: http://redghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0