Övernattningskompis

Hej på er! Hoppas att ni mår bra! Igår var jag iväg och träffade Mathilda efter skolan. Vi gick först och gymmade på friskis i över en timme och träffade på en "gubbe" i 50 år åldern som tydligen jobbade vid gymmet och som gav oss massa träningstips. Om de var behövda eller ej, vart senare en tolkningsfråga. Haha... Men han var väl trevlig och ville hjälpa till. På tal om det, är det att rekommendera att ta en sån där kurs där man lägger upp ett träningsprogram eller är det bättre att träna själv? Någon som vet? Aja, hur som helst så gick vi och solade direkt efter att vi tränat, vilket var helt underbart. Även fast det var dåliga fläktar och man höll på och koka bort efter 20 minuter, så vart jag lite brun i alla fall. Fast ingenting i jämförelse med Mathilda förstås. Haha...

Senare på dagen så åkte vi hem till mig och åt lasagne och spanade runt lite på internet. Vi slocknade ganska snabbt vid 22.30 tiden, efter att Mathilda tränat på sin historia uppgift. Nu vet även jag en hel del om Medeltidens skvaller och guda/hjälte sagor. Toppen! Älskar övernattningar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0