Saknar min Mathilda...

Hej på er! Nu är det lördag kväll och snart är lovet slut. Typiskt. Att alla lov och helgdagar ska gå så himla fort hela tiden. Tyckte det var måndag för inte så länge sen. Men i alla fall. Vi har ju turen att vara lediga på måndag oxå, så vi får vara glada att vi i alla fall få en dags längre ledigt.

Hur som helst. Nu har Mathilda varit borta utomlands i över en vecka och jag saknar henne. Sååå mycket! Det är konstigt egentligen hur man kan fästa sig så mycket vid sina vänner, att man senare känner att man inte kan klara sig utan dem. Bara för att de betyder så mycket för en. Jag ska bege mig ner på stan lite senare i veckan och köpa en riktigt fin välkommen-hem-present till henne. Bara för att hon är så underbar och en av de bästa vänner man kan ha! Har ni något bra tips på vad man kan köpa? Skulle behöva lite bra råd, det blir så lätt blir att man köper samma saker hela tiden. Hihi...

Jag kommer i alla fall vara jätte avis på henne när hon kommer hem eftersom hon säkert har en solbränna att dö för. Här i Sverige har det ju oxå varit fint väder, men det har inte blivit nån riktig sommarvärme än så länge. Kanske för att det fortfarande bara är april. Hihi... Vi får hoppas på att sommaren snart kommer, även till oss här i Sverige.

Ha det riktigt bra! Ni är underbara! Kram



Min ursnygga och bästa vän Mathilda!
(Bild från förra sommaren)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej:)

Hoppas du har ett bra lov!

Har en fråga, varför svarar du aldrig på kommentarer?:(

Kram<3

2009-04-11 @ 20:13:15
Postat av: Elin

Hej! Jag brukar svara på dem ibland, men det blir lite konstigt eftersom man själv måste skriva en kommentar till sitt egna inlägg :) sen så vet jag inte hur många det är som går in och tittar på kommerntarerna som man svarar på :) men du har rätt :) jag ska väl bättra mig :) hihi



kram på dig!

2009-04-11 @ 20:43:20
Postat av: matilda

kan du inte uppdatera din blogg lite oftare eeelin? :E:E:D

2009-04-14 @ 18:28:27
Postat av: Mathilda

Hej! vikket gulligt inlägg ^^ och btw, shortsen från bikbok var ju skitsnygga!! kanske införskaffar mig ett eget par... ;) puss baby<3

2009-04-19 @ 20:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0