Snart dags för fotografering

På fredag gäller det. Äntligen ska vi ta nya bilder! Vi får bara hoppas på att det blir fint väder så vi kan vara ute och fota. Planerna just nu är att vi ska gå ner till dungen mitt emot Viksängskyrkan som ligger vid Björnövägen och ta lite bilder bland alla vitsippor som brukar blomma där. Hade tänkt att ha en vit, lite utsvängd klänning på mig, men problemet är bara att jag inte har någon vit klänning förutom en som är tight. Ingen som har sett någon vit klänning i nån affär som inte är alltför dyr men som ändå ger en "änglalik" känsla? Aja, jag får klura lite på saken så får vi se vad jag hittar på. Kul ska det bli i alla fall.

Tänkte att jag skulle uppdatera bloggen med lite gamla sessionbilder som vi har tagit även fast jag lagt ut de på min bilddagbok sedan tidigare. Så för er som bevakar min bdb, en liten upprepning, men för er andra; vad tycks?









Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vad fina bilder! Jag önskar jag oxå kunde bli sådär bra på bild :)))

2009-04-28 @ 18:22:31
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

jätte fina bilder!

2009-04-29 @ 12:27:05
URL: http://www.halshammar.se
Postat av: Elin

Tack så jätte mycket! :)

2009-04-30 @ 09:56:02
URL: http://redghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0