Studiedag

Hej bloggen! Idag är det måndag och ny vecka. Igen. Som tur är så har vi på Kunskapsgymnasiet studiedag idag, vilket betyder sovmorgon och sen ta i tu med högen av skolarbete. Jag var tidigare i morse hemma hos Jonas, men åkte hem till mig när han skulle iväg till skolan och nu sitter jag här framför datorn igen och jobbar med min uppsats om året 1968. Vi har som uppgift att skriva om likheterna och skillnaderna mellan 1968 och idag och hur det har påverkat vårt levnadssätt både i Sverige och internationellt. Nån som vet nån bra information om det? Jag har i alla fall skrivit 2 sidor än så länge, så jag är en bra bit påväg.

Lite senare idag ska jag träffa Jonas igen och träna på gymmet så jag blir stor och stark. Haha. Nej men jag ska försöka satsa på träningen och kosten nu när det är ny månad och se om det blir någon skillnad till beachen '09. Man kan ju alltid hoppas att man blir lite smalare på en månad i alla fall. Hihi. Efter det ska jag gå och sola lite så att jag kommer ifatt Mathilda och Matida. Haha...

Hoppas ni alla får en riktigt bra dag! Hoppas det blir lite bättre väder oxå, även om det ser lite små dystert ut nu...



Min mästerfotograf och jag har pratats vid lite och förhoppningsvis så kommer det en uppdatering av nya bilder på fredag då vi är lediga från skolan. Om planerna går som planerat så kommer temat bli "vitsippor"


Kommentarer
Postat av: cic

skriv inte för många sidor på arbetet bara ;) haha skojja...



vem är det som tar dina fina bilder elin?

2009-04-27 @ 16:01:05
URL: http://cecilialius.blogg.se/
Postat av: Elin

Precis ;) haha... Det är min syster Malin som tar bilderna förutom de "vardagliga" som jag tar med min lilla mini kamera. Kram

2009-04-28 @ 08:40:17
URL: http://redghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0