Time to party

Hej på er! Nu är det snart dags! Jag har precis vart och handlat lite tillbehör till grillningen och gjort mig i ordning inför kvällen. Vart att jag tog på mig den svarta sidenklänningen ikväll och lite guldfärgade smycken. Tyckte att det vart rätt så fint tillsammans. I alla fall. Om en halv timme kommer Mathilda och gänget och då ska vi bege oss ner till framnäsbadet och käka lite mat och ha roligt. Sen blir det som sagt till lögarängen och kolla på brasan. Om det blir nån brasa. De har ju varnat att det är för tort i marken för att elda utomhus, så vi får se hur det blir. Man kan ju alltid hoppas att det blir lite valborgs-känsla i alla fall. Hoppas att ni får en trevlig kväll! Uppdaterar bloggen med bilder från kvällen lite senare. Tjing!





Svart klänning - gina tricot
Guldfärgade armband - H&M
Guldfärgade örhängen - ur&penn
Pumps - new look




Kommentarer
Postat av: jessica

snyggt! va söt du var

2009-05-03 @ 14:52:06
Postat av: Johanna

Fin klänning ;)

2009-05-04 @ 14:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0