Bilder från den 9 augusti

Här är lite bilder från dagen innan olyckan när Mathilda och jag var i salbohed och badade och kollade på när Jonas och Jonas körde cross för första gången i sandgropen. Bilder från olyckan kommer i ett senare inlägg. På de här bilderna är vi i alla fall glada och har roligt och jag hoppas vi får uppleva det snart igen.



Framme i salbohed



Jonas och Jonas plockar ur crossarna



Jonas och Jonas



Mathilda



Jonas byter om till crosskläder



Andra Jonas likaså



Dags för start





Jonas och hans gula Husaberg



Jonas i sandgropen



Min Jonas och hans KTM



Jonas



Min Jonas



Jonas stylar



Min Jonas



Jonas





Efter ett tag gick Mathilda och jag och badade



Badgropen bredvid sandhögarna



Jag



Mathilda



Efter ett tag kom killarna tillbaka



Jag provsatt Jonas KTM



Sen fick Jonas ta över igen



Mathilda och Jonas



En glad Jonas



Den sista bilden på Jonas och Jonas
hoppas ni har chans att åka snart igen

Kommentarer
Postat av: amanda

fina bilden :-),



älskar din blogg, och kul när du vissar "dagensklädsel" och så. men mer inlägg :-D

2009-08-22 @ 14:10:21
URL: http://amandaej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0