En dag på stranden...

Hej bloggen! Precis som jag önskade tidigare så har det fina vädret hålligt i sig. Idag var det både strålande sol och inte ett moln på himlen. Underbart! Som väntat befann sig Mathilda, Jonas och jag nere på framnässtranden nästan hela dagen och njöt av det underbara vädret. Enligt SMHI så ska sommarvärmen hålla i sig hela veckan, så det är bäst att passa på nu innan helgen då man ska iväg och jobba igen.

Sammanfattningsvis så bestod större delen av dagen av sol, bad och massa coca cola. Vad mer kan man önska sig?



Framnäsbadet runt 11 tiden



Framnäsbadet runt 15 tiden



Mathilda



Moi i rosa lyxförpackning, hihi



Jonas ville inte vara med på bild, som vanligt



Lite katalogläsning i sommarvärmen



Jag bara älskar Mathildas bikini som är köpt på Gina



Jag bjuder på bilden, hihi

Kommentarer
Postat av: Lisa

Roligt ni ser ut att ha :) jag var också på stranden och badade idag :)

2009-08-05 @ 22:27:52
Postat av: Hannah

Fin bikini! :)

2009-08-05 @ 22:28:03
Postat av: Jessica

Bikinin var ju jätte fin! Både din och din kompis! :)

2009-08-05 @ 22:28:29
Postat av: Kattis

Ser kul ut :) Bor du nära framnäs?

2009-08-05 @ 22:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0