Gropen

Hej bloggen! Eftersom det var så fint väder igår igen så var jag och några kompisar iväg och badade i Tortuna gropen på eftermiddagen. Gropen är ett gammalt sandtag som fyllts med grundvatten och som är omringat av klippor, så det var inte helt fel att sola och bada där i några timmar när det var så varmt. Dessvärre så fanns det ingen strand vid gropen så vi var tvugna att hoppa från klippkanten som var runt 7 meter höga. Jag är faktiskt lite stolt att jag vågade hoppa eftersom jag knappt vågar hoppa trean på badhuset, hihi. Självklart så hade jag kameran med mig så jag kunde fota alla dagens händelser.



Påväg till gropen från Mathildas hus



People



Jonas tyckte vi var sega och gick i förväg



Framme vid gropen



Det var första gången jag var här. Visst är det fint?



Andra som badar



Mathilda var först med att hoppa



Mathilda och Sebbe i vattnet



Efter ett tag vågade oxå jag hoppa och det var högt!



Jonas



Jag och Mathilda



Anna var oxå med och solade



Sebbe, Jonas och Adde



Haha, seriös bild på mig och Jonas



Puss



Sebbe stylar



Mathilda hade bakat en jätte god kladdkaka som vi mumsade på



Efter ett tag kom oxå andra Jonas och badade



Dags att hoppa lite igen



Mathilda gör sig redo...



... och hoppar!



Jonas och Jonas hoppar oxå!



I vattnet



Haha, Adde och Sebbe undrade varför tjejer alltid har handduken runt huvudet



Efter en trevlig eftermiddag så vart det dags att bege sig hemmåt



Tack alla för en trevlig dag! Det måste vi göra om snart igen!

Kommentarer
Postat av: issa

Ser roligt ut!

2009-08-07 @ 11:02:51
Postat av: Hannah

Jag brukar också bada i gropen! :)

2009-08-07 @ 11:03:14
Postat av: Jenny

Ser ut som ni hade en rolig dag :) vad gör du nu?

2009-08-07 @ 11:03:38
Postat av: JOHANNA

tack desamma1:)

2009-08-07 @ 19:30:51
URL: http://jnordstrom.blogg.se/
Postat av: dilan

du har fin kropp :)

2009-08-10 @ 12:14:41
URL: http://diilans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0