Sol och bad

Åhh vad jag är glad. Jag bara älskar det underbara vädret! Igår var jag och Jonas familj hela dagen på stranden och solade och badade och bara njöt av den underbara sommarvärmen. Jag hoppas verkligen att  värmen håller i sig ett bra tag till nu framöver. Speciellt när vi snart ska åka iväg på vår semesterresa till Tyskland om bara två veckor. Guu vad jag längtar till sol och bad, shopping, sightseeing och min älskade currywurst. Men vad är det man brukar säga, den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge?




Stranden ute vid Harkie



Vattenbrynet



Segelbåt



Stranden



The guys! Min snygging till höger



Jonas pappa slog vad om att tittarsiffrorna skulle öka om jag la upp en bild på hans senaste "outfit". Ifall läsarantalet stiger på ett posetivt eller negativt sätt är som allt annat en tolkningsfråga, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0