Min jul

Hej bloggen! Jaha, då var julafton över för den här gången, men mycket roligt hade vi för oss i alla fall. Passade på att ta massa bilder från vårt julfirande, så här kommer en snabb repris på hur min julafton firades.

Skriv gärna ett kommentar och berätta om din julafton och vad du fick i julklapp!


09.00 Förberedelser


Mycket saker att fixa innan man ska iväg!


Bland annat välja kläder och fixa smink och hår


En liten styrketår, hihi


Julklapparna som skulle med till farmor


Malin och mamma gör sig i ordning! Pappa stackarn jobbade fram till kl 13 :(


En suddig bild på mig och Malin!


12.30 Hem till farmor och Per-Axel


Hemma hos farmor och Per-Axel


Faster Ann och kusinerna Frida och Eddie var oxå där!


Julpyntat och fint


Glögg och pepparkakor är aldrig fel, hihi



I väntan på julmaten...


Malin och jag tog lite skojbilder


HAHA!


Älskar Malins fluga!


Mini julgranen


Dukat och klart


Dags för julmat! Mums!



Fanns lite allt möjligt att välja på...


Mums med revbenspjäll!


Sill och grejer


Godast av allt!


Sen vart ju kl 15 och dags för Kalle!


...och efter det vart det lite paketöppning!


Jag köpte den rosa sjalen ;)




Efter ett tag vart det mig tur och jag fick en jättefin väska från Gina av farmor


Frida fick en tavla som Malin ritat i Illustrater! Visst vart den fin?


Och Malin fick presentkort på Make Up Store! Lyx!


18.30 Hemma igen


På kvällen åkte vi hem till oss och öppnade resten av julklapparna som låg under granen!


Lite choklad vart det ju oxå såklart


Min väska och lite smink som jag fick tidigare under kvällen


Jonas kom oxå förbi och fick sina julklappar!


Och själv så fick man massa fina saker!
Lägger upp ett inlägg lite senare och visar allt jag fick under kvällen!

Ja, så gick det till på julafton hemma hos oss! Hoppas att ni oxå fick en riktigt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0