Min skolavslutning

Japp, nu ska vi alltså försöka summera hela dagen kring skolavslutningen i fredags. Frågan är bara vart vi ska börja... Håll i hatten för den är inge vidare rofylld dag, hihi.


05.00
Dags att gå upp och skriva klart uppsatsen i religionskunskap. Ja, du läste rätt, skolarbete på självaste avslutningsdagen.

07.00
Breakfast time!

09.00
Dags att fixa sig lite inför avslutningen. Bara en halvtimme kvar innan den börjar. Hurry!


Jaja, hyfsat fin vart jag i alla fall

10.00
Okej, jag kom en halvtimme försent till avslutningen. Men det vart helt okej ändå.


Fullt med folk och lärarna sjöng julsånger, vackert!

11.00
Dags att leka lekar. Vårt lag var inte så långt ifrån att vinna...

12.00
Dags för paketbytet bland vännerna




Glada miner vid packetöppningen, hihi

13.00
Skynda hem och skriva klart religionsuppsatsen!

19.00
Dags för julmiddag med vännerna. Julbord för hela slanten och kvällen vart lyckad!

23.30
Dags för ytterligare ett paketbyte med "skoj-julklappar". Här har ni den jag fick av Pontus, hihi



01.15
Dags att dra täcket över huvudet och sova bort de närmaste två dagarna. Jullov är toppen, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0