Mina fynd!

Ja, här har ni mina inköp från julrean. Eftersom jag fått presentkort på Gina så vart det bara plagg därifrån, men jag kanske ska passa på att kika runt lite mer imorgon. Satsade som sagt på lite basplagg som man kan använda även under våren och sommaren och eftersom jag vart inne lite på natur-färger så vart det mycket sånt. Hoppas ni gillar det lika mycket som jag!



Dimblå t-shirt från Gina; 74 kr



Sandfärgad t-shirt från Gina; 74 kr



 Rosa t-shirt med tryck från Gina; 45 kr



Grå jacka från Gina; 199 kr


Kommentarer
Postat av: amanda

fina !:)

2009-12-26 @ 20:19:33
URL: http://amoriito.blogg.se/
Postat av: Lisa

snygga kläder :) som vanligt!

2009-12-28 @ 22:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0