Mitt 2009!

Hej på er! Ja idag är det alltså nyårsafton och dags att fira in det nya året. Planerna för kvällen blir att följa med några kompisar till Gideonsberg och äta middag och festa lite och sen in till stan för att kolla på fyrverkerierna. Men innan dess så tänkte jag summera året i lite bilder som jag hittade på datorn. Så här vart mitt 2009! Enjoy!


Min första bloggbild och dagens outfit!


Många aktiva skoltimmar framför datorn, tihi


Många ridturer på pollen


Kärlek på flygplatsen


Den årliga vårmarknaden


Snabbtur till Tyskland


Och såklart mycket currywurst mit pommes!


Många måltider på Vivaldi med syster


Valborg på framnäs


Vännerna


Coolingarna


Många timmar framför datorn i ett garage, hihi


Några oväntade besök


Många misslyckade tävlingar på kaninhoppningsbanorna


Mina små krabater växte upp och blev stora


Maja


Maja


Caspar


Många timmar nere på stationen


Många golfar


Många galna fester


Ja, galna är ordet


Vem kunde ana att jag fick spela pluggis i skolans föreställning?


Många glada skratt blev det under 1:an


Och sen dags för skolavslutning!


Vem kommer inte sakna Olle?


Axel med sin humor!


Rix FM festival i Västerås


Midsommarafton


Många glada stunder på landet


Tortunagropen!!


Många kladdkakor blev det under året


Och många glada stunder nere vid framnäsbadet


Många härliga timmar i solen


Power Meet of course!


Och golfen såklart!


Mathilda och jag


Tyvärr fick vi lov att sälja Ville :(<3


Härliga stunder


Härliga stunder


Inte så härliga stunder :(


Vid skolstarten fick jag äntligen titeln "dansare"


Och vem kommer inte ihåg alla roliga fester på Hässlö?


Oktoberfesten!


Galna stunder och nya vänner


Tacokväll med TP!


Hemmafester!


Sena kvällar på Mc Donald's med dessa filurer


Många timmar i provrummet


Många arbetstimmar i stallet


Många shoppingrundor bl a i Stockholm


Sen vart det jul och allt


Och här står vi nu! Redo för nästa år och nya äventyr!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tittar inom en snabbis i sminkstressen och önskar ett GOTT NYTT ÅR ♥

2009-12-31 @ 14:49:55
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0