Jag vill, jag vill, jag vill

Hej igen! Är det bättre väder nu? Nej, tänkte väl det. I vilket fall så har min syster Malin tidigare pratat om att införskaffa en ny systemkamera. En som är lite bättre och lite proffsigare eftersom hon gillar att ta bilder och fotografera. Frågan blir då vad hon ska göra av sin gamla kamera. Sin EOS 400D som hon har just nu. Det kom på förstag att jag skulle få kunna köpa den, vilket jag väldigt gärna skulle vilja. Ny kamera = nya och bättre bilder till bloggen. Det ända problemet är att den kostade 10.000 kr ny att köpa och hon vill väl säkert ha 5.000 för den i alla fall. Vart ska jag få de pengarna ifrån? Aja, det tål att tänkas på, hihi.


Kommentarer
Postat av: stina

sv; tack , din med :)

2009-07-10 @ 12:40:19
URL: http://stinapaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0