Antingen eller?

Om du skulle välja...

1. Hågel eller pussar?
Både och! Absolut!
2. Morgonpigg eller morgontrött?
Morgonpigg antar jag eftersom jag har jour i stallet nästan varje helg
3. Högklackat eller lågskor?
Definitivt högklackat! Always!
4. Piercing i läppen eller i naveln?
Själv skulle jag föredra i naveln, men vissa passar med ring i läppen
5. Nybäddat eller obäddat?
Nybäddat är alltid bäst!
6. Strul eller förhållande?
Skulle aldrig strula med nån som jag inte var tillsammans med

7. Vit choklad eller mörk choklad?
Vit choklad tror jag, även fast mjölchoklad är favoriten
8. Kärlek eller vänskap?
Båda! Det är ingen som man kan klara sig utan
9. Frukost eller lunch?
Är inte så förtjust i frukost så jag säger lunch
10. Vinter eller sommar?
Båda är bra men just nu så är det sommar
11. Vatten eller oboy?
Oboy!
12. Bada eller sola?
Båda tror jag, men om jag får väla en; bada!
13. Läppstift eller läppglans?
lLäppstift är snyggast och kladdar inte lika mycket
14. Stockholm eller Göteborg?
Åhh va svårt, har bara vart i G-borg en gång, men jag säger Stockholm
15. McDonalds eller pizza?
McDonalds såklart! I'm lovin it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0