Äntligen midsommar!

Hej på er! Idag är det äntligen midsommarafton och det regnar. Som planerat enligt SMHI. Typisk svensk midsommar helt enkelt, hihi. Jag hoppas att ni, som jag, haft en roligt dag än så länge trots väder och vind. Jag har bland annat varit iväg till ICA Maxi och handlat och ätit sill och potatis lunch (fast utan sill, hihi) hemma hos Jonas. Tänkte precis lägga upp lite bilder från dagens händelser, men som vanligt, så glömde jag såklart kameran hemma. Typiskt. Jag får fixa de lite senare ikväll istället.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig midsommarhelg! Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det var lite tråkigt väder ett tag, men nu verkar det bli bättre :) glad midsommar på dig!

2009-06-19 @ 17:37:39
Postat av: Elin

Glad midsommar på dig oxå! :)

2009-06-19 @ 17:38:07
URL: http://redghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0