Äntligen!

Åhh va skönt! Nu är det äntligen sommarlov. Även fast det regnade och var kallt så vart det verkligen en lyckad skolavslutning! Självklart hade jag med mig kameran, så i nästa inlägg så kommer det massa roliga bilder från dagens händelser. Här har ni i alla fall en bild på mig innan Jonas skjutsade mig till skolan. Vart att jag hade på mig den rosa klänningen. Svårt att välja, men tillslut vart det i alla fall den. Satte även upp håret lite och lockade några slingor framme vid luggen. Vad tycker ni? Vart det fint? Puss på er!



Jag med paraplyet i högsta högg, hihi

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åhh va fin du var! Verkligen jätte söt! :)

2009-06-11 @ 23:22:37
Postat av: Hannah

Ser ut som en prinsessa i en saga :) hihi

2009-06-11 @ 23:23:02
Postat av: ANNA-MARIA

Va roligt att du fått sommarlov. Själv så slutar man ju på fradag :)

2009-06-11 @ 23:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0