Besök på IKEA

Hej hej! Idag var vi på IKEA på förmiddagen för att köpa Malins födelsedagspresent. Hon hade önskat sig en ny byrå av mamma och pappa och en ram av mig och Jonas. Väl på IKEA så hittade vi oxå lite annat smått och gott. Bland annat vart pappa mycket farcinerad att de sålde frysta IKEA-köttbullar (pappa åt en kötbullsmeny i resturangen på IKEA förut och vart förälskad, ska tilläggas) så han var absolut tvungen att testa ifall de var lika goda. Haha... Undra vad det blir till lunch imorron, måntro?



På parkeringen vid IKEA på Hälla



Ingången



Jag vid ingången, fråga mig inte vad jag gör, haha



En normal bild med ruffsigt hår



Pappa shoppade loss



Haha, mums va gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0