Bilder från avslutningen

Hej på er! Här kommer bilderna från skolavslutningen i onsdags. Enjoy!



Lärarna började hela avslutningen med att sjunga



Sen vart det tal av rektorn



Alla elever var samlade i matsalen



Sen så delade vi upp oss och ettorna hamnade i den nya delen
där det vart lite tilltugg och saft



Lite människor från första årskursen



Sen delade vi upp oss i fyra lag och började tävla i olika "grenar"
här ser ni ett praktexempel av att få pennan i flaskan
(mitt lag kom sist, btw)



Sen så skulle vi sjunga till "Fula Bettan" tillsammans med massa
saker på huvudet och i munnen
(här har ni snygging Axel i tredje versen)



Dags att sätta hatten på huvudet
(Garvade tills jag dog, haha)



Sen tog alla klasser enskilda bilder



Och såklart vart det lite kompisbilder
Sandra, Daniela, Evan och Deborah



Daniela och Deborah



Daniela, Deborah, jag och Axel



Jag i skolan i min utstickande klänning



Evin, Matilda och Sandra



Bilden med gänget får sammanfatta det hela
Visst, stjärnan själv är inte med på bilden, men det behövs ju en
mästerfotograf oxå, eller hur? Hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0