Bowling!

Hej på er! Idag var den sista skoldagen innan avslutningen imorron och vi var på bellevue och bowlade. Såklart så lyckades jag glömma kameran hemma, men jag han ta några halvtaskiga bilder med mobilen i alla fall. Bättre än ingenting. Vi spelade 5 stycken på våran bana; jag, Matilda och Camilla mot killarna Axel och Petter. I alla fall så lyckades tillslut Matilda vinna och jag och Axel kom på delad andra plats. Efter det kom Petter och sist Camilla. Summan av kademumman vart en rolig dag och jag lyckades få en strike! Yeah!



Bowlingbanan på Bellevue



Axel och Camilla sitter spända av förväntan, hihi



Petter körde i rännan, igen



Matilda gör ett tappert försök som slutade i en spärr



Jag och mina ursnygga bowlingskor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0