Dags för kalas!

Nu är det dags för fika med släkten. Vart precis klar med städningen av uteplatsen och jag är hur trött som helst. Skoja inte att man blir trött av att jobba ute i solen. Men man ska inte klaga. Bättre solsken än regn, eller vad säger ni? I alla fall så har jag precis fixat mig i ordning och jag antar att gästerna kommer vilken minut som helst. Vart att jag satte på mig min nyinköpta kjol från Gina och ett vanligt vitt linne. Piffade till det lite med ett tjockare sidenband i midjan. Snyggt eller vad tycker ni?







Bara jag som får lite av en känsla av Alice i underlandet? Hihi...

Kommentarer
Postat av: Anonym

så sjukt söt :)

2009-06-24 @ 19:32:02
Postat av: Linda

Åhh va fint! Såg dig på minoutfit.se :)

2009-06-24 @ 19:57:14
Postat av: Hannah

Fin kjol! :)

2009-06-24 @ 19:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0