God Morgon!

God morgon på er! Sovit gott? Idag är en stor dag. Jag ska nämligen börja ett nytt liv. Ja, jag vet. Jag har sagt det tusen gånger men nu ska det äntlligen bli av. Från och med nu blir är det bara nyttig mat  och mycke motion som gäller. Jonas och jag ingick en... ja, vad säger man... pakt igår om att vi bara fick äta onyttigheter en dag i veckan så vi ska se vem som lyckas hålla det längst. Hihi.

Just nu sitter jag i alla fall och äter frukost. Ska iväg till stallet lite senare och efter det blir det att åka till gymmet och träna. Har ni nå roliga planer inför dagen?




Mums med frukost, hihi


Kommentarer
Postat av: idah

Äter du bantningsmedel så som nutrilett osv?

:)

2009-06-23 @ 11:41:40
URL: http://illmay.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej Idah :) jag brukar dricka en nutrilett när jag har bråttom om inte hinner laga mat eller om jag är på stan och snart ska iväg. Jag äter det inte i bantningssyfte utan som ett enkelt sätt att få i sig alla viktiga näringsämnen utan att äta fett och socker. Ett smart sätt att vara nyttig, tillsammans med näringsrik kost vill säga :)



Kram kram

2009-06-23 @ 12:18:32
URL: http://redghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0