Hårblekning

Japp! Ikväll är det dags igen. Tänkte bleka den mörka utväxten i håret så man blir fin till skolavslutningen på onsdag. Vill ju inte ha trå färger i håret på alla bilder, hihi. På tal om avslutning, så har jag inte fixat någon ny avslutningsklänning, så jag tänkte att jag skulle använde någon utav de lite finare klänningar som jag redan har. Frågan är bara vilken? Tänkte att jag kunde lägga upp några bilder lite senare så får ni rösta vilken ni tycker är snyggast. *Beslutsångest* hihi...





Jag brukar använda mig av H&M:s slingmedel när jag färgar utväxten i håret.
Fungerar mycket bättre än vanlig blekning då det är lite tjockare konsestens och att man dessutom kan kleta ut medlet med en borste istället för med flaska.
Billigt är det oxå och det är ju alltid ett extra +

Slingmedel från H&M, 59 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0