Kaninhoppning

Hej bloggen! Igår kväll var jag och en kompis iväg och tävlade med kaninerna i Uppsala. Det var fint väder och massor med sol så man kunde ligga och sola medans man väntade på att det var våran tur att starta. Hade bara med mig tre kaniner eftersom jag inte tävlat på ett tag. Alice tyckte att det var för varmt så hon ville inte hoppa alls. Kalas-Puff rev sista hindret i grundomgången så han kom tyvärr inte till final. Typiskt eftersom det bara var ett slarvfel. Frank däremot hoppade på 0 fel och gick vidare till den andra omgången, men han (precis som Puff) rev sista hindret och kom därmed utanför placering. Min vanliga otur kan man säga, hihi.

Lite bilder från hoppningen:















Kommentarer
Postat av: Lisa

haha :) coolt att det finns en sport för kaniner :) det visste jag inte :)

2009-06-24 @ 19:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0