Marknad

Hej på er! Bättre sent än aldrig brukar det ju heta. I fredag var jag på vårmarknaden tillsammans med massa olika människor, däribland Mathilda, Jonas och Jonas. Vi gick runt bland stånden och åt langos och våfflor såklart. Hittade lite coola småprylar bland alla grejjer som jag tyckte var fina, fat jag köpte inte så mycket. Vi hade i alla fall tur med vädret som verkligen var på topp med strålande sol ända fram till kvällen. Bättre än så kan det inte bli. Hoppas att ni oxå hade en trevlig fredags kväll!



På marknaden bland alla karuseller och stånd



Karuseller



Mums va gott :)



Johan var oxå med



Och Jonas såklart!



Snygging Mathilda och Jonas



Munkståndet



Massa människor



Ännu mer människor



Berga, Jonas och Jonas



Adde, Sebbe, Anna och Berga



Coola killar

Efter marknaden åkte vi till stationen där vi kollade på lite bilar. Träffade bland annat min kompis Johan där med sin bil. Väldigt trevligt! Andra Johan kom oxå förbi och visade sin Saab.



Bilar vid stationen



Bilar vid stationen

Tack alla för en trevlig och lyckad kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0