Nere vid hamnen

Lite senare på eftermiddagen vart det att Jonas och jag gick ner till hamnen och köpte glass på caféet nere vid öster mälarstrand. Jag köpte en daimglass (en av mina favoriter) och Jonas köpte en 88. Medans vi satt och åt glassen så kom en kille och satte sig vid bordet bredvid men en stor hamburgetallrik. När han gick iväg nån minut för att köpa en dricka så kom en annan liten svart lunchgäst som oxå ville smaka på hans hamburgare. Haha, stackars kille, men lite roligt var det i alla fall.




Hamnen vid öster mälarstrand



Hamnen nere vid öster mälarstrand



Caféet vid hamnen



Mums med glass...



Haha...



Fågeln ville oxå smaka

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag älskar också daimglassen :) eller tiptop är oxå god :) hihi

2009-06-29 @ 08:40:22
Postat av: Nadia

vad söt du är <3 (inte på det sättet XD)

2009-06-29 @ 11:15:44
URL: http://nadiabechlaoui.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack så mycket :)

2009-06-29 @ 15:47:23
URL: http://redghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0