New babys!

Hej på er! I helgen har vart en riktigt shoppinghelg. Råkade titta in på skopunkten och hittade dessa fantastiska skor. Som ni säkert redan vet så har Skopunkten alltid två olika erbjudanden när man köper skor.

Köp två par skor och få 50 % på det billigaste paret

Köp tre par skor och få 100 % på det billigaste paret


Eftersom jag hittat två par skor som jag gillade så gjorde jag slag i saken och köpte båda två. Ena paret till halva priset. Det gillar vi, eller hur? Vad tycker ni? Snygga eller inte?




Svarta klackskor med remmar, 349 kr



Svarta klackskor, 299 kr

Vill du ha möjlighet att få presentkort på skor helt gratis?
Bli medlem här

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åhh va fina skor! Jag vill också ha!

2009-06-01 @ 21:14:21
Postat av: Anna

de översta var fina :)

2009-06-01 @ 21:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0