Nya planer

Hej bloggen! Jag har under en längre tid försökt hitta saker som kan förbättra min blogg och få fler människor att vilja läsa den. Alla vet vi ju att det idag finns flera tusen bloggar som handlar om just det som min blogg handlar om. Personliga saker, händelser i vardagen, mode, shopping mm. Jag har funderat ett bra tag och försökt hitta just det som gör mig och min blogg speciell. Min nisch som jag har och ingen annan.


Självklart utgår allt från mig själv. Vad jag tycker är roligt och vad jag helst vill skriva om. Samtidigt så är det ju för er läsare som jag skriver och det är ju just er som jag försöker inspirera. Trots att jag inte har haft bloggen så länge så har hela tiden besöksantalet stigit, vilket jag tycker är otroligt roligt. Då har jag ju i alla fall lyckats en bra bit på vägen!


Häromdagen var jag på ICA Maxi och hittade en ny tidning från Allt om PC som handlar om just bloggar. Hur man startar en blogg och hur man tar den till framgång. Jag hoppas att jag ska få lite mer inspiration efter att ha läst den och jag hoppas att jag ska kunna hitta de saker som gör att just du vill fortsätta att läsa mig blogg. Bloggen är ju ingenting utan er!




Kommentarer
Postat av: FRIDA

Roligt att blogger går framåt. Jag gillar din blogg och det du skriver :) men självklart är det ju alltid roligt att förbättra det man gör :)



Kramar

2009-06-22 @ 08:24:27
Postat av: Lisa

Jag gillar din blogg! :)

2009-06-22 @ 08:24:51
Postat av: MatteLito

Deam va fin du e!

2009-06-22 @ 23:40:08
Postat av: Elin

Tack så mycket! :)

2009-06-23 @ 07:23:16
URL: http://redghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0