Rix FM Festival

Nu är det dags igen. För femte året i rad intar Rix FM stora scenen i Västerås och bjuder på musik från årets mest spelade artister. Själv har jag vart dålig på att gå och kolla eftersom jag i vanliga fall inte lyssnar på den sortens musik som Rix FM spelar. Men samtidigt tycker jag att det är lite roligt att gå och kolla just eftersom man så länge har lyssnat på Rix FM. Även fast man inte gillar pop så har ju radiostationen alltid funnits där. I bilen, i stallet, nere på stan mm och det kan faktiskt vara lite roligt att äntligen får se hur människorna ser ut som pratar för stationen (fick en shock första gången jag såg Rix Morgonzoo gänget, hahaha). Dessutom är det kul att det händer något i Västerås, så jag skulle verkligen rekommendera er att gå och kolla om ni har vägarna förbi.

Start klockan 19:00 på Fiskartorget

För mer information, kolla in på deras hemsida: http://www.rixfm.se/festival/




Kvällens artister:
 
Daughtry

Daughtry

Erik Hassle

Erik Hassle

Star Pilots

Star Pilots

Velvet

Velvet

Lili & Susie

Lili & Susie

Janet

Janet

Kim

Kim

Basic Element

Basic Element

Ramsells

Ramsells

Ragdollz

Ragdollz





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0