Shopping

Hej bloggen! Igår var jag och shoppade på Hälla tillsammans med Jonas. Jag var bland annat in på H&M där de hade sommarrea för fullt och passade då på att fynad lite. Hihi... Hittade ett till spetslinne som jag köpte för inte så länge sen, men denna gång vart det ett vitt. Kommer säkert passa perfekt nu när vi äntligen har fått lite sommarsol! Hittade oxå en klänning/tunika som kostade under halva priset. Hade kollat på det flera gånger och nu när det var billigare så fick det följa med mig hem. Tog lite halvtaskiga bilder i farten innan jag åkte hem till Jonas igen. Vad tycker ni? Snygga?



Klänning/Tunika från H&M, 79 kr (ord. pris 198 kr)



Spetslinne från H&M, 79 kr

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åhh va fin den översta klänningen var! :)

2009-06-16 @ 19:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0