Shoppingtur

Hej på er! Igår var jag alltså på stan med Malin och shoppade lite. Hittade bland annat en blå kjol och en grön klänning på rean inne på Gina. Sen hittade jag oxå ett par vita jeansshorts inne på BikBok som även de var på rea. Underbart när man kan betala 324 kr för tre plagg som i vanliga fall kostade dubbelt så mycket. Hihi. Efter en stund kom oxå Jonas ner på stan och vi gick till Vivaldi och åt. Eller rättare sagt Malin åt på Vivaldi, jag (som inte hade så mycket pengar med mig) satt och drack min lunch shake och Jonas köpte en cola. Malin hade oxå med sig sin proffs kamera som vi tog lite bilder med. Tänkte att jag kunde lägga upp de lite senare i en enskilt inlägg.

Jag hoppas att ni, som jag, hade en trevlig måndag. Kram kram!



Jag efter att vi cyklat ner till stan
Guu va kul med fint väder och massor mer sol!



Efter shoppingrundan så gick vi till Vivaldi i Gallerian



Malin år bakad potatis med skagenrör på Vivaldi
(Hur de kan ta 80 kr för detta är ett mysterium, hihi)



Min lunch bestod av en shake med chokladsmak



Jonas var oxå med
(Snälla döda mig inte för att jag la upp bilden på bloggen älskling, hihi)



Bild på mig med shoppingpåsarna
Malin fick oxå vara med på ett hörn



Jonas tog bild på mig, hihi



Jonas och jag med Malins kamera
Denna bild får avsluta inlägget, hihi

Kommentarer
Postat av: ekonomitjejen

fin blogg du har

kikar in och säger hej



vill du få fler läsare till din blogg förresten?

bli medlem gratis här på denna kod



den e sååå bra!!!!!



http://www.viraltrafik.se/?anna20gbg



kika gärna in i min blogg också



mvh www.kollpadinekonomi.blogg.se

bloggen med enkla spartips!

2009-06-23 @ 11:49:17
URL: http://kollpadinekonomi.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ser ut som du hade en rolig dag :) Kram

2009-06-24 @ 09:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0