Slutbetygen

Hej på er! Hoppas att ni har haft ett bra sommarlov hittills! Själv hade jag hoppats på lite mer sol, men förhoppningsvis så kommer sommarvärmen snart tillbaka. Jag satt precis och tittade på min eds från skolan (eds - elev dokumentations system, där man kan se alla provresultat och betyg mm). Även fast vi slutat 1:an så har jag ännu inte fått alla betygen inskrivna, men de kommer väl snart de med. Såg precis att de skrivit in betyget i Naturkunskapen och jag fick MVG. Guu va kul! Jag kan även (lite stålt) säga att jag nått mitt mål i de andra ämnena som jag fått slutbetyg i. Tyvärr så vet jag inte ännu vad jag kommer få i Svenska: A, Samhäll: A, Estetisk verksamhet och Matte: A men jag hoppas såklart att jag når mitt mål där oxå...

Någon annan som går på Kunskapsgymnasiet som fått betygen inskrivna?

Kommentarer
Postat av: matilda utan h

yeees jag fick oxå MVG:D

fast matten vet jag ejjj än:(

congratz:D

2009-06-16 @ 22:34:30
Postat av: Elin

Tack! :) Grattis till dig oxå!

2009-06-17 @ 13:43:20
URL: http://redghost.blogg.se/
Postat av: Lisa

Grattis! :)

2009-06-17 @ 14:21:00
Postat av: Petta med stort P

Jag fick också mvg på naturkunskapen..

lägga ner eds:en my *ss! det har dom ju inte...



Jag har inget liv!

2009-06-23 @ 02:19:55
URL: http://elin.saknar.petter.som.äger.com
Postat av: Elin

SV Petter:

Haha! Precis! Men det har vi ju vetat sen tidigare ;) haha Grattis till MVG i alla fall :)



Kram

2009-06-23 @ 07:22:40
URL: http://redghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0