Snygga toppar från New Yorker

Hej på er! Idag var jag iväg på en liten shoppingrunda nere på stan efter skolan. Proveade lite olika toppar på New Yorker. Tycker de har fått in mycke snygga saker nu. Ibland har de en tendens att inte ha nått snyggt alls, men årets sommarkollektion håller måttet, hihi. I alla fall så köpte jag ett rött linne med spetskant. Tänkte köpa nått annat linne oxå men jag vet inte riktigt vilket. Kan ni hjälpa mig vilket jag ska välja? Vore toppen!




Detta linne köpte jag för bara 89 kr





Svart linne med färgat tryck, 149 kr



Rosa randigt linne med katt och ankare, 129 kr



Beige linne med fjädrar, 129 kr



Svart linne med fjädrar, 129 kr

Vill du ha möjlighet att få presentkort på kläder helt gratis?
Bli medlem här

Kommentarer
Postat av: helen

den rosarandiga med katten på är GRYMT söt!

har själv kollat på den, huhu (a)

2009-06-02 @ 12:15:21
Postat av: Špela

hi elin! :))

cool outfits...i vote for 2 & 3...or whatever was the topic of this post. :)

have fuuuun

2009-06-06 @ 18:09:34
URL: http://oujeee.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0