Söndag

Hej på er! Idag är det sändag och det... regnar. Som vanligt. Än har det inte kommit nån riktig sommarlovs-känsla hit till västerås utan det bara blåser, regnar och är kallt. Typiskt. Men i alla fall så är jag just nu hemma hos Jonas i Harkie och sitter inne och bloggar medans han är ute och fixar med sin mammas bil. Jag måste erkänna att jag inte är speciellt avundsjuk. Hihi... Tänkte kanske åka in till stan lite senare och träna på gymmet. Var några dagar sen sist. Hade tänkt komma igång igen med träningen nu när det är sommarlov och allt, eftersom jag inte riktigt hade tid i slutet av terminen med allt som skulle bli klart till avslutningen.

Har ni nå spännande planer inför dagen? Ge mig gärna några tips! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0