Världens bästa skoldag!

Hej på er! Idag är jag glad! Sååå glad! Inte bara för att det snart är sommarlov, utan oxå för att jag lyckas nå mina mål i de kurser som fortfarande inte är avslutade. Och förlåt mig så mycket, men jag måste få ett inlägg på mig att skryta lite :) hihi.

Igår satt jag nämligen och skrev läsförståelsen i tyska, som var den sista delen av årets nationella prov. Läste idag på mitt elevdokument att jag fått 1 poäng från MVG. Visst tänker ni, inte så kul kanske, men det roliga var att jag fått MVG på alla de andra tre delarna så jag kommer att få MVG i slutbetyg i tyska: 3! Wohoo för mig!

Dessutom så hade jag min sista redovisning i franska: 1 idag som var muntligt. Har sedan tidigare fått MVG på de skriftliga delarna, men bara VG på det muntliga, så jag trodde först att jag bara skulle få VG i slutbetyg, men icke! Jag fick MVG på den sista redovisningen och därmed oxå MVG i slutbetyg.

Inte nog med det så hade vi vår sista redovisning i historia: A idag om 70-talet. Vi hade jobbat i grupper och jag var ansvarig för de politiska händelserna. Jag har på de tidigare uppgifterna bara fått VG+ i historia, så den här redovisningen var avgörande för betyget. Och gissa vad? Vår grupp fick MVG! Hurra för oss Elin, Matilda och Deborah!

Hoppas det även gått bra för er andra i skolan nu när det snart är dags för lov! Själv har jag bara mitt tal i svenska, samhäll och natur kvar och sen på onsdag så sluta vi! Toppen eller vad säger ni?

Puss på er! Ni är bäst! <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Va roligt för dig! :)

2009-06-05 @ 17:50:21
Postat av: Hannah

Va kul! :D

2009-06-05 @ 18:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0