06.00

God morgon fredag! Nu sitter jag här, i ett sista försök att bli klar med min uppgift i samhällskunskap. Känns som om jag läst igenom arbetet 1000 gånger, då meningar som "en av de främsta anledningarna till den aktuella konflikten i Kongo idag är..." poppar upp lite här och var i huvudet. Men men, kl 15 är skoldagen över och då ska jag först till stallet och ta hand om pollen, och sen iväg till Harkie och träffa Jonas. Äntligen!

Vädret ser just nu ut att bli lite småtråkigt, men SMHI har lovat sol idag, så vi kan ju alltid hoppas på att vi får lika fint vårväder som igår. Nu ska jag gå och äta frukost och sen göra mig klar för skolan. Ha en bra dag allihopa! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0