Filmtips

Lite senare på lördagkvällen fick Jonas och jag sällskap av Mathilda och hennes Jonas. Pratade bara först lite i hallen och avancerade sedan till soffan för att kolla på film, tillsammans med lite popcorn (som snabbt blev uppätna av mig), chips och godis.

Blev att vi kollade på Never back down, som är en amerikansk actionfilm från 2008. Filmen handlar om Jake Tyler (spelas av Sean Faris) som tillsammans med sin yngre bror och mamma, flyttar till Orlando i Florida, för att starta ett nytt liv, då han tidigare använt sig av våld i skolan. Väl i Orland möts han av Ryan McCarthy (spelas av twilight vampyren Cam Gigandet) som på en fest utmanar Jake att slåss. Då Jake brutalt förlorar, presenterar hans nya vän Max Cooperman (spelas av Evan Peters), honom för en känd boxnings tränare, som tränar honom i att boxas på riktigt. Genom filmen får man veta orsaken till Jakes ilska, se hans förälskelse till Ryans tidigare flickvän Baja Miller (spelas av Amber Heard) och hans träning för att förbättra sina boxningskunskaper för att en dag besegra Ryan i Floridas största boxningstävling, the Beatdown.




Även om jag inte alla gånger är så stort fan av boxningsfilmer kan jag verkligen rekommendera er att se denna! Om inte boxningen i sig intresserar er, kan jag lova att det finns en hel del muskulösa och bara överkroppar att titta på. Eller hur Mathilda? Hihi...

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ja shit vad alla killar var vältranade och snygga :O :D:D mums!!

2009-03-22 @ 20:19:53
Postat av: Elin

Japp! :) men vågade inte riktigt säga det när Jonas satt bredvid... haha :)

2009-03-22 @ 20:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0