15 dagar kvar...

Idag är det 15 dagar kvar till skolavslutningen den 10 juni. Guu va tiden går fort. Tyckte att det inte var så länge sen vi började och nu är det redan slut. Nästan. Hur som helst så är det bara 10 skoldagar kvar och jag har massor med saker att göra, men är tyvärr fortfarande sjuk. Suck va tråkigt. Men det ska i alla fall bli jätte skönt med lite sommarlov när alla kurser är avslutade och man bara kan ta det lugnt utan att oroa sig för allt man ska göra. (Ni vet ju hur jag är, hihi)

Men i alla fall, så har jag ingen avslutningsklänning än så länge. Jag vet, ett jätte problem, haha... Hittade en till söt klänning från Gina Tricot. Kanske något som skulle passa?


Jag vet, jag har precis lärt mig hur man sätter ihop kläder och text i ps och jag är stolt!


Kommentarer
Postat av: Fjant från skolan

my god, är det så nära? o.o no way att man hinner klart!

2009-05-27 @ 14:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0