Bilder från kvällen...

Hej på er! Det vart en riktigt trevlig kväll hemma hos Sebbe med massa roliga människor. Vart att vi först grillade och lyssnade på blandad musik (ibland bra, ibland inte bra, hihi) och lite senare så vart det att vi badade i poolen - vissa av oss med kläderna på, haha. Kvällen slutade med att jag, Mathilda och Jonas och Jonas cyklade hem lite vingligt vid 01.00 tiden och sov hemma hos mig. Tack för en trevlig kväll, det måste vi göra om!

Här kommer i alla fall bilderna från kvällens partaj. Enjoy!



Vid Jonas älskade bil, på parkeringen till coop extra



Jonas och Mathilda



Jag utanför coop extra



Mathilda utanför coop extra



Hemma hos Sebbe (Jonathan, Sebbe, Jonas och Jonas på bilden)



Jag utanför huset



Jonathan, Jonas och Jonas



Grillning



Jag vill oxå ha pool!



Mathilda vid poolen



Adde, Jonathan, Mathilda, Oscar och Jonas på bilden



Jag på studsmattan



Sebbe i luften



Jonas visar sina skills



Jonathan är på topp!



Mathilda och jag



Nu börjar det gå villt till...



Plums



The boys

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ser ut som ni haft en rolig kväll :)

2009-05-17 @ 20:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0