Bilder från valborg

Hej bloggen! Nu är jag tillbaka igen. Torsdagens valborgsfest vart verkligen lyckad även fast det blåste en hel del och det vart lite problem med grillningen, men vad gör det? Fint väder hade vi ju i alla fall. Det vart lite ändrade planer under kvällen. Kl 18.30 började vi grilla vid framnäs, vilket var mycket trevligt! Efter det tog vi bussen ner till stan och sedan vidare till djäkneberget, då det tydligen inte var så mycket folk på lögarängen. Där uppe vart det lite fest, innen vi splittrades och gick åt lite olika håll. Tror jag och Jonas var hemma vid 2 tiden, men jag är inte helt säker. Hoppas att ni oxå hade en lika trevlig valborgshelg som jag. Jag var duktig och tog lite bilder under kvällen, men de som vi tog vi djäkneberget vart så mörka, så de från grillningen får duga. Enjoy!



Bryggan vid framnäsbadet



Snyggingarna Mathilda och hennes Jonas



The boys, Adde, Berga och Sebbe



De andra snyggingarna Matilda och Axel



Mathilda



Min underbara snygging Jonas <3



Puss, otur att Jonas förstör bilden med sitt glas



Jonas börjar blir lite rolig



Mathilda i hatt



Grillningen är i full gång, inget bränt än då länge...



Jonas igen
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ni verkar ha haft en rolig kväll :)

2009-05-02 @ 19:23:46
Postat av: matilda utan h

amagaad sexy ass den där tjejen med jeans jacka har asså !!! slurp

ful apa bredvid bara som förstör den perfekta bilden.. :/

2009-05-02 @ 22:34:45
Postat av: Elin

HAHAHAHAHA! precis vad jag tänkte ;)

2009-05-03 @ 11:05:34
URL: http://redghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0