Bloggen växer

Hej på er! Hoppas att ni haft en rolig dag. Här i Västerås har det regnat större delen av dagen, vilket är lite småtråkigt. Hur har vädret varit på andra håll i Sverige? Regn eller solsken? Imorron har de lovat sol i alla fall, så vi får hoppas på att de har rätt. Jag satt just och kollade lite på statistiksidan på min blogg och ser att fler och fler läser min blogg. Förut var jag glad om jag hade omkring 10-12 stycken som kollat in på bloggen och nu har jag omkring 20 stycken varje dag. Verkligen jätte jätte kul! Jag har ju ändå inte haft bloggen så länge...

Jag försöker att hålla bloggen uppdaterad varje dag, men det är svårt ibland när man har mycket att göra eller internet som krånglar. Försöker oxå att variera vad jag skriver på bloggen. Lite tips, lite inspiration, bilder från min dag, roliga händelser och såklart lite allvar. Men jag känner ändå att det är någonting som saknas. Om jag skulle läsa en blogg så skulle jag vilja läsa om saker som kan hjälpa mig bli bättra på någonting eller nått som inspirerar mig till att bli bättre. Det kan vara mode, stil och skönhet. Eller som min syster, som läser fotobloggar för att bli en bättre fotograf. Men vad kan jag ge er? Det är frågan det, hihi...

Jag funderar på att börja göra lite nya saker som gör att min blogg inte är som "alla andras". Hade en idé, men är inte säker på att det skulle vara roligt att läsa om. Jag funderade just, eftersom jag antar att den största målgruppen som läser min blogg är studerande? Har jag rätt? Och då tänkte jag att jag kanske skulle kunna skriva om lite tips på olika saker, uppsatser eller diskusioner som kan hjälpa er i era skolarbeten. Saker som jag har lärt mig på min skola och som ni skulle kunna ha nytta av eller bara diskutera för sakens skull. Jag menar inte att jag kan saker bätte än någon annan, men jag tänkte att de skulle kunna vara roligt att dela med sig lite av mina kunskaper med andra och självklart kan jag lära mig massa saker av er.

Ni får gärna ge mig lite feedback på min bloggidé. Är det en bra idé eller en dålig idé? Kommer självklart skriva om de saker som jag gör nu oxå, men det vore roligt att få så många som möjligt intresserade av min blogg.

Ni får ha det så bra! Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

en toppenidé!

2009-05-28 @ 21:35:28
Postat av: Hannah

Va roligt för dig! :) Låter som en bra plan :)

2009-06-01 @ 21:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0